Friday, May 17, 2013

Hari ini adalah hari untuk ayat EMOSI

set berpantang shaklee
sebelum bercerita tentang emosi, saya adalah pengamal supplement shaklee dan diatas adalah my little liya zafirah pada hari ke 45

Emosi ibu turut mempengaruhi penghasilan susu ibu. Remember the key point is EMOSI. Justeru ibu ibu yang ingin berjaya dalam penyusuan harus memastikan emosi ibu sentiasa gembira.

Bilakah bermulanya penyusuan susu ibu?. Penyusuan susu ibu bermula apabila kelahiran telah berlaku. Apabila kelahiran berlaku maka bermulalah episod kisah penyusuan susu ibu terjadi. Perjalanan penyusuan susu ibu yang berjaya tidak bermula selepas sebulan bayi dilahirkan. Tetapi ia bermula sejurus anak dilahirkan, iaitu ketika ibu masih dalam keadaan berpantang.

Bagaimana EMOSI ibu ketika dalam pantang ? Ketika dalam masa berpantang ibu akan mengalami keadaan dimana emosi berada dalam keadaan yang tidak stabil. Kerana itulah ada diantara ibu ibu yang menghadapi sakit meroyan kerana tidak dapat mengawal perubahan emosi yang berlaku semasa dalam pantang.

Bagaimana saya nak pastikan EMOSI saya stabil ketika berpantang agar saya berjaya dalam penyusuan susu ibu kali ini ialah dengan mengamalkan pengambilan vitamin B-complex Shaklee. Pengambilan B-complex menyebabkan saya gembira meskipun banyak jahitan yang saya dah lalui semasa bersalin. Perasaan yang gembira memberi signal pada otak kita dan semua tindakan yang kita lakukan adalah positif. Hasilnya, penghasilan susu ibu meningkat.

Some mother say : “berpantang dgn Shaklee seolah – olah tak bersalin! : macam anak tu bukan saya yang lahirkan.

Another mother said : 
kredit pada [mamaharaz blog][mylittlemome][biz syam blog]
Banyak lagi testimoni dari ibu - ibu yang dah guna set ni. Hari ini, saya ingin mendidik ibu – ibu diluar sana agar tidak mengabaikan pengambilan vitamin semasa berpantang. Vitamin berpantang Shaklee sangat unik, kerana ia bukan saja membantu dalam penyembuhan luka bersalin tapi memberi tambah nilai anti-stress yang memberikan EMOSI ibu gembira. Saya jamin anda akan berkata : kalau macam ni la : beranak tiap tahun pun tak pe

Jom makan vitamin semasa dalam pantang !
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...