Saturday, May 18, 2013

Petua atasi anak selalu demam

anak sulung saya ketika berusia 11 bulan :

petua anak demam
Sejak berusia 7 bulan, he's not breastfeeding yet (berjaya susu ibu sehingga 6 bulan sahaja : itupun dah campur dengan susu formula sejak lahir). Rentetan itu, demam adalah sahabat karibnya sejak berusia 7 bulan. Akhirnya, skala tumbesarannya sebagai bayi tidak memberangsangkan kerana terganggu dengan demam yang kerap. At the time, most of my officemate said "eiii keciknya anak ko". As a mother, sedikit sebanyak tersinggung juga jika perkataan itu acapkali disebut kepada saya. Ya saya tersinggung. Seolah - olah saya ibu yang tidak pandai menjaga anak saya. Seolah - olah saya menyuruh anak saya berdiet setiap hari kerana ibunya yang malas memberikan anaknya makan (*ayat ni ayat sedih bukan ayat marah)

emmm ... tersinggung tanpa membuat apa - apa tindakan pun tidak berguna juga kan ? Setelah jatuh cinta dengan set berpantang shaklee, saya ingin mencuba setiap satu produk shaklee. Nak tengok kebagusan produk ni dari penggunaan diri sendiri. Ya, 2nd produk yang saya guna dalam shaklee adalah Meal Shakes. Saya bagi pada anak saya ketika umurnya 2 tahun lebih. Hasilnya ini lah feedback yang saya dapat dari ex-officemate saya (*saya dah lama berpindah dari ofis lama, berjumpa semula dengan kawan dari ofis lama masa kenduri kawin kawan saya)

 testimoni meal shake

Manfaat yang saya dapat sepanjang pemerhatian terhadap anak saya ialah JARANG DEMAM dan SELESEMA.Alhamdulillah. Kuasa Allah yang memberi penyembuhan untuk ibu yang ingin berusaha memberi yang terbaik untuk anaknya.

When i read Panduan Nutrisi Shaklee, manfaat utama Meal Shakes ialah :
# Nutrisi lengkap : menyediakan 24 jenis vitamin
# Membekalkan nutrisi kepada sel tubuh
# Membantu tumbesaran
# Antioksida
# Mengembalikan seri wajah
# Detoksifikasi

Mealshake boleh diberi untuk kanak - kanak 1 tahun keatas mengikut dos yang tertentu. 

meal shake shaklee

Ibu - ibu, mesti mahukan yang terbaik untuk anak - anak. Jom cuba meal shakes agar anda pun boleh jadi testimoni dari anak anda. Saya juga pengedar shaklee. Boleh dapatkan dari saya ok

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...