Friday, August 16, 2013

Mengandung anak ke 3

Alhamdulillah, syukur..ramadhan yang lalu, Allah izinkan daku berpuasa penuh 30 hari..tak pernah dalam sejarah berpuasa penuh 30 hari tanpa miss..

pelik sangat sebab ramadhan kali ni, saya tidak didatangi haid..sampai pernah terfikir mengandung ke saya ni .. emmm, hakikatnya saya tak mengandung pun. mungkin Allah nak bagi peluang merasai berpuasa penuh macam zaman sebelum didatangi haid

Ramadhan kali ini sangat bermakna, sekurang - kurangnya ada peningkatan dalam diri saya. Yang sungguh indahnya, Allah izinkan saya berpuasa penuh .. Dan yang paling seronoknya, walaupun berpuasa 30 hari penuh, tapi bibir saya pada hari raya kali ni tak merekah dan berdarah seperti ramadhan - ramadhan yang lepas (walaupun ramadhan yang lepas tak berpuasa penuh 30 hari). Selalunya pada hari raya bibir memang sakit dan berdarah sebab kering kerana kurang minum air semasa berpuasa.

Apa yang bezanya kali ni, saya cuba supplement ini sepanjang bulan ramadhan.
performance drink
Performance Drink Shaklee merupakan minuman yang mengandungi imbangan elektrolit yang sempurna untuk mencegah dehydration. Walaupun kita boleh dapatkannya daripada minuman lain seperti 100+ dan sebagainya tetapi Performance drink shaklee tidak mengandungi gula dan karbonat yang selamat dengan tubuh kita yang bersifat alami.

Siapakah yang sesuai mengambil Performance Drink?
  • Mereka yang aktif bersukan .
  • Mereka yang berpuasa (diambil semasa sahur dan berbuka).
  • Ibu yang menyusukan anak bagi mengelakkan kekurangan bendalir dalam badan.
  • Ibu hamil yang mengalami muntah kronik (terutama muntah air) akibat dari morning sickness, dan tiada selera makan.
  • Mereka yang kurang minum air.
  • Mereka yang kerap sakit kepala.
  • Bila rasa nak demam, atau sedang demam.
  • Kanak-kanak yang demam.
  • Menggantikan minuman ringan terutama yang berkarbonat (kerana Performance Drink tiada karbonat!)

Suka sangat tengok bibir sendiri pada picture raya kali ni
bibir kering


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...