Saturday, December 14, 2013

Vivix Shaklee : Testimoni sendiri

Vivix shaklee buat hidung saya mangkin mancung dan dagu terbelah dua

Eh ! melampau tak statement diatas ni ..macam nak memuji diri sendiri plak .. hi hi hi..


Sebenarnya, saya memang memiliki hidung yang mancung dan dagu terbelah dua .. nak kata keturunan campuran tak langsung ada .. memang pure orang jawa.. hi hi hi.. tapi, agaknya masa mengandungkan saya mak suka tengok cerita hindustan kot..

apa tu orang kata "terkenan"

bila kalian baca ayat tadi tu mesti korang dok fikir "mesti macam cantik jee penulis blog ni" : hi hi, tak la cantik..biasa biasa je..anugerah Allah ni semuanya cantik..bukan saya punya

Sejak dah lama kawin dan beranak dua ni, macam perasan plak .. kenapala hidung ku mangkin kembang (rasa macam isteri Shrek plak) ..hi hi..dagu pun macam dah hilang sikit.. kenapa ye jadi macam ni? he he..

Dan oleh kerana bulan lepas adalah promosi vivix shaklee dan kebetulan anak dara saya liya zafirah dah 2 tahun.. Jadi saya pun rasa teringin juga nak cuba..

Lebih - lebih lagi bila pertama kali jumpa upline saya Master Norita (subhanallah ; teruja saya dengan kecantikan yang Allah bagi pada kak N)..

Masa tu saya terus dalam hati terus berkata - kata macam ni, "keciknya hidung kak N" ..(terus pegang hidung sendiri) .. kenapa bila usia saya mangkin lanjut hidung mangkin kembang ni ..rasa macam orang mengandung 8 bulan plak kembangnya .. 

Lepas tu terus rasa, nak try vivix shaklee la ..

Yup, saya akui vivix shaklee memang mahal .. tapi saya boleh bagi 5 bintang untuk tonik ni ..

Hampir sebulan saya consume vivix shaklee, saya dapat rasa .. hidung macam kembali macam anak dara dulu (tak kembang).. kulit muka mangkin cerah dan moist ..jerawat dah segan nak muncul.. dan yang paling seronoknya (kulit seluruh badan mangkin cerah dan lembut sangat).. :-)

sampai kan satu hari masa saya makan di kedai makan pakistan husband saya tegur,

Suami : awak, kalau makan sorang sorang kat sini mesti dorang ingat awak orang pakistan .. muka awak kan macam pakistan sikit

Saya : abang ni, dah 6 tahun kawin baru pertama kali saya dengar abang puji saya (sambil rasa kembang dalam hati)

hi hi hi .. saya tidaklah seputih orang pakistan .. cuma allah bagi anugerah hidung mancung dan dagu terbelah dua

testimoni vivix shaklee
vivix shaklee berfungsi memperbaiki sel yang rosak dan memperbaharui sel sel baru yang telah mati ..

nak tengok hidung kembang saya : boleh klik sini

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...