Friday, May 23, 2014

Impian saya

Semalam semasa saya berkursus di Melaka, saya berpeluang bertemu dengan rakan baik saya semasa mengambil ijazah bersama - sama..

khairul bariyah, jusmine

kami memang kawan yang sangat rapat ..sepanjang 5 tahun semasa belajar kami akan bersama - sama walau dimana - mana..cuma kami terpisah semasa menyambung pengajian master dan akhirnya kami masing - masing membawa haluan bekerja di tempat yang berasingan

ketika baru bermula memulakan kerjaya, masing - masing memang sibuk atas urusan sendiri .. tapi walaupun tak berjumpa ; kami masih berhubungan melalui facebook ..sehinggalah satu hari saya mendengar khabar berita sahabat rapat saya ni memeluk islam .. alhamdulillah .. kalau sebelum ni (ketika kami belajar) sahabat saya ni beragama kristian dan sangat aktif dengan aktiviti churh .. dan saya tidak sangka, dia menerima hidayah Allah...

masa tu memang saya rasa sangat terharu ..

pertemuan semalam sangat merapatkan ukhuwah, disamping menggamit memori lalu .. saya mendengar pengalamannya mengenai penerimaan keluarganya.. saya kagum dengan dia ...lebih awal menziarahi tanah suci Mekah dan mengkhatamkan al-quran disana .. syukur, alhamdulillah ...

tanah suci mekah
sahabat saya saudara baru ketika di tanah suci


in sha allah .. impian saya sungguh besar ... semoga allah permudahkan impian saya untuk membawa seluruh ahli keluarga saya pergi umrah bersama - sama .. amin

impian,umrah,kaabah
pinjam gambar ini daripada gallery album kawan saya

alhamdulillah...entry ini ditulis untuk mengaplikasikan tips jutawan daripada salah satu buku yang ditulis oleh penulis tersohor (seorang jutawan hartanah: Azizi Ali) yang diperkenalkan oleh cikgu Shaklee saya kepada kami

Alhamdulillah ... bukan ilmu vitamin saja yang saya terima sejak berada dalam kumpulan ini .. everything we share...

Be our team in Shaklee ! banyak ilmu yang akan kami kongsikan ... dan berjaya bersama kami


Sms/whatsapp : 0137669176
Fb message : Secret of Supplement
Email : puteri.awam@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...