Monday, August 18, 2014

Shaklee Effect : Adakah anda orang seterusnya?


Shaklee effect Omega Guard pertama :
Shaklee effect omega guard pada mulanya saya dapat dari kawan baik saya sendiri :
bagaimana bapanya yang mengalami sakit batu karang dengan izinNya batu karang tersebut keluar melalui air kencing selepas consume omega guard...

saya ingat lagi kata - kata kawan saya ; lepas ni aku nak tolongla ada bapa kawan aku pun kena sakit mcm bapak aku..aku nak bagi percuma omega guard pada dia....aku suka tengok orang sihat...riak nada suara kawan saya ni mendatar je..

masa ni kawan saya belum jadi ahli Shaklee lagi tapi ada niat yang baik nak bantu orang - orang disekeliling ...... murninya hati kawan saya ni ...

boleh tengok keratan testimoni di link ini

Shaklee effect Omega Guard kedua :
Shaklee effect omega guard yang kedua saya dapat dari anak kedua saya sendiri (Liya Zafirah) :
pengasuh - pengasuh anak - anak saya memang suka komen - komen dengan ayat ini pada saya

'cerdiknya zafirah ni .. dalam lebih kurang 40 kanak - kanak /bayi yang dihantar ditaska ni ; dia boleh kenal yang ni mak nya siapa ..siap tolong panggilkan bila mak/bapa diorang datang masa ambil anak.' :

ma sha Allah .. alhamdulillah..syukur...sesungguhnya pujian ini harusnya diberi pada Allah SWT yang maha hebat.. omega guard adalah minyak ikan yang mengandungi DHA dan EPA yang memang bagus untuk otak kanak - kanak..alhamdulillah dari surah - surah pendek dan doa dhuha sehinggakan baju saya yang kakak saya pinjam pun dia kenal.....

'yang bestnya omega guard ni untuk kanak - kanak selain untuk perkembangan memori, ia juga bagus untuk sistem imun dan menyihatkan paru - paru'

memang sponge la kamu .. semua kamu serap
 liya-zafirah-arsyad-aiman

Omega guard ni adalah vitamin ketagihan zafirah ..(pantang nampak!)..kalau saya tak nyorokkan mahu sebotol dia nak makan .. hai (macamamanala mama nak pamer set vitamin dalam almari berkaca macam dalam kedai ni ..semua kena nyorokkan) .. omega guard ni kalau untuk baya anak saya ada cara makannya tau (bukan hari - hari)


Shaklee effect Omega Guard ketiga :
Shaklee effect omega guard yang ketiga datang dari diri saya sendiri :
walaupun saya masih belum kurus seperti miss world .. :-p ...tapi alhamdulillah berat badan yang mencanak - canak naik masa awal - awal zafirah berhenti menyusu dulu dah kurang sikit demi sikit ..

hai..stress tau badan gemuk..bukan sebab tak cantik..tapi pergerakan jadi slow..buat kerja malas..tak produktif langsung..

Shaklee effect Omega Guard keempat :
Shaklee effect omega guard yang keempat saya dapat dari abah saya sendiri :
'adik - beradik saya memang perasan abah semakin sihat ; berbanding dulu .. kalau dulu silap gaya sikit, sakit gout abah datang .. sekarang alhamdulillah ; boleh lagi driving hantar adik saya daftar pengajian ..dan abah masih lagi bekerja pada usianya 6+..alhamdulillah ..syukur...gembira rasanya

Adakah Shaklee effect omega guard yang kelima saya dapat dari anda ?
omega guard bagus untuk seisi keluarga : sumber DHA, merendahkan kolestrol jahat, bantu kurangkan masalah gout, menyihatkan paru - paru (warm the chest :anak - anak kurang selsema) dan banyak lagi lah .. :-)

omega-guard-shaklee-effect
'badan kita tak dapat hasilkan minyak ikan ; dan minyak ikan hanya boleh diperolehi daripada makanan'
Pastikan anda mendapat ketulenan minyak ikan dan bukan lemak ikan untuk kesihatan berpanjangan dengan izinNya ..

Boleh dapatkan omega guard dari saya beserta konsultasi :
Pengedar Sah Shaklee Anda
Sms/whatsapp : 0137669176
Fb message : Secret of Supplement
Email : puteri.awam@gmail.com

"Produk- produk Shaklee tidak bertujuan merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Sebarang testimoni yang dipaparkan adalah pengalaman peribadi individu dan kesan ke atas setiap individu mungkin berbeza"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...