Sunday, September 14, 2014

Hernia pada bayi lelaki : Pengalaman dari seorang ibu

Hernia? .. pernah dengar tak pasal hernia .. hernia ni atau dalam bahasa yang biasa orang panggil angin pasang ..

sebenarnya hari ni saya nak kongsi satu ilmu baru yang saya belajar dari pengalaman ofismate saya ketika anak nya yang masih baby lagi pastu mengalami masalah hernia .. emmm, sebenarnya saya tak dapat nak imagine jika saya berada dalam situasi kawan saya ni ..sebab anak kawan saya ni kena operate  masa kawan saya ni dalam pantang lagi ..

 "sedangkan masa anak pertama saya prolonge jaundice pun saya dah jadi tak tentu arah ..."

:-(

masa ni kawan saya share ;

"doktor yang merawat anak saya kata hernia ni salah satunya terjadi sebab emosi ibu yang tidak stabil semasa mengandung .."

emmm .. begitu rupanya .. kuatnya pertalian emosi ibu dan anak ..kalaulah ada suis yang boleh off perasaan ibu masa tengah tak stabil kan bagus ... emmm ..feeling macam orang mengandung plak saya ... hi hi

bila kawan saya cerita pasal ni, sebenarnya automatically saya terfikir ooo patutla dalam vitamin ibu mengandung ada vitamin b complex ..bukan saja untuk beri vitamin untuk ibu mengandung tapi  b complex ni berdasarkan pembacaan saya dari penulisan seorang pharmacyst salah satunya bertujuan untuk mengurangkan stress ..seingat saya b complex dari klinik warna coklat dan baunya emmmmmmmmmmm ...... memang kurang sedap nak telan .. bila dah cuba pertama kali b complex shaklee saya boleh kata lah b complex shaklee memang lain dari yang lain ...


saya nak share jugak pengalaman ibu ini yang mempunyai 2 orang anak hernia .. anak sulungnya operate, anak kedua nya dengan izin Allah tak operate .. saya kenal ibu ini dan 2 2 orang anaknya ..

mari baca pengalaman ibu ini

hernia-angin-pasang

ibu addin nasa : anakkuwiraku.com

ibu yang sedang mengandung , dekatkan diri pada yang maha Esa ...mengaji dan berdoa selalu kepada Allah SWT ...in sha allah , semua akan dipermudahkan olehNya

Pengedar Sah Shaklee Anda
Sms/whatsapp : 0137669176
Fb message : Secret of Supplement
Email : puteri.awam@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...