Saturday, October 18, 2014

Terpaksa menerima hakikat akibat ambil Vivix Shaklee

She is my mum ..

Kisah mak dalam blog ni bermula selepas mak mengalami diabetes ..masa tu juga sebenarnya telinga mak hampir tak dengar ..serius ..sebelum ni memang mak kata telinga mak memang tak berapa dengar..cuma sejak mak kena diabetes ia menjadi sangat teruk..sampai bila nak bercakap dengan mak kami kena pekik kan suara (baru mak dengar) .. bila kami concern pasal telinga mak ..mak akan cakap "kalau cakap kat telefon mak masih dengar lah" .. itu lah nama nya mak kan ..

untuk kes mak ni ; kami (anak - anak mak, menantu - menantu mak) memang refer kes mak dengan doktor .. [masa tu doktor letak antibiotik pada telinga mak : kata doktor jangkitan kuman ni ].. masa kejadian tu sampai doktor suggestkan mak pakai alat pendengaran .. mak cakap "malulah nak pakai" .. doktor kata "tak pelah mak cik ; mak cik kan pakai tudung"

tunggu mak buat keputusan untuk pakai alat pendengaran sangat lah lama .. dan memandangkan masa tu diabetes mak yang perlu diutamakan ; jadi kes telinga mak ni jadi pending sekejap ..

masa mak saya menghidapi diabetes (selain mak ambil ubat doktor) .. saya berikan mak vivix Shaklee [baca kisah diabetes mak di sini]..alhamdulillah turun sikit - sikit dari 25 kepada 10 dan officially masa hari raya hari tu diabetes mak dah turun kepada angka 6 .. alhamdulillah...

dan tak sangka pula .. masa balik kampung hari tu .. mak cakap kat saya "telinga mak dah dengar sikit - sikit la..." .. alhamdulillah walaupun belum pulih 100 peratus ..tapi at least perubahan 40 peratus ni dah buat saya bersyukur ... alhamdulillah .. jika konsisten : in sha allah mungkin boleh bertambah baik lagi ..


my mak dan adik - adik saya : mak saya lagi cantik dari saya ..

ini lah hakikatnya bila ambil vivix Shaklee ..selain membantu mengatasi masalah diabetes pada masa yang sama maslah pendengaran mak bertambah pulih...alhamdulillah...syukur ..

"vivix mengandungi nutrien yang sangat kecil yang boleh ditemui dibawah tumbuh - tumbuhan : yang mampu membekalkan antioksidan yang sangat kuat (kuasanya 40 kali ganda berbanding buah - buahan yang lain)"

Dapatkan vivix dari saya
Pengedar Sah Shaklee Anda
Sms/whatsapp : 0137669176
Fb message : Secret of Supplement
Email : puteri.awam@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...