Saturday, November 1, 2014

Peppermint ginger plus Shaklee serius BEST

Saya baru cuba peppermint ginger plus Shaklee ..[serius memang BEST]

badan saya memang kategori yang selalu berangin ....saya pun tak pasti puncanya....kalau silap sikit, kadang - kadang sakit pada sebelah pinggang atau angin naik ke kepala [ini yang paling seram bila naik ke kepala]

angin naik ke kepala ni rasanya macam orang mabuk sebab mengandung ..[rasa pening yang tak surut - surut]... aduiiii.. tahu lah kan, kalau kepala tak selesa [semua serba tak kena] ...

sekarang ni ; saya dah faham dengan badan saya [saya akan ambil alfalfa setiap hari] ..alfalfa ni buat badan saya ringan dan buang angin ..cuma pernah satu hari saya terlupa ; malam tu simptom angin naik ke kepala dah tunjuk tanda .. masa ni buat tak layan je .. mangkin lama mangkin sakit plak ... [ini lah pertama kali saya cuba peppermint ginger plus Shaklee]

terus ambil 3 biji ..duduk diam - diam ; dalam 10 minit terus rasa lega ..alhamdulillah ... saya dah jumpa penawar baru ... syukur ... 

kemudian, ada lagi peppermint ginger plus Shaklee kat rumah saya ni saya beri pada kawan saya yang tengah mabuk teruk .. kesian saya tengok kawan saya ni ..dengan harapan dapat membantu ..

feedback yang saya dapat : perut akak rasa lega sikit lah , walaupun akak masih mabuk ..

ya peppermint ginger plus Shaklee memang nyaman dan melegakan

 kredit: inspirasi sihat semulajadi
ia dah jadi teman baik saya sekarang ..

Jika anda mengalami masalah macam saya : saya sangat menggalakkan anda cuba
Dapatkan dari saya
Pengedar Sah Shaklee Anda
Sms/whatsapp : 0137669176
Fb message : Secret of Supplement
Email : puteri.awam@gmail.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...