Wednesday, June 11, 2014

Anugerah Perkhidmatan Cemerlang

Alhamdulillah .. tahun 2014 melakar kenangan manis lagi buat saya bila saya dianugerahkan dengan Anugerah Perkhidmatan Cemerlang bagi usaha tahun 2013 .. syukur alhamdulillah ...

Kalau difikirkan, walaupun saya sudah berkhidmat selama 4 tahun 9 bulan tapi secara offically saya berada di lokasi tempat kerja sekarang ni masih baru berusia 2 tahun ++ ...berpindah randah ..

Kalau diikutkan, saya rasa sebenarnya saya bukanlah pekerja yang cemerlang .. saya pun tak tahu kenapa saya di pilih untuk terima anugerah ni.. sebenarnya sampai sekarang ni pun kalau masuk meeting (sayalah orang yang paling pendiam dan tak berani nak bagi idea @ solution @ pandangan untuk sesuatu isu) .. kalau ada idea pun saya akan cakap dengan kawan sebelah je minta kawan saya sampaikan).. he he .. saya ingat masa saya dicalonkan menjadi ketua program .. hai ; punyalah saya gelabah tak tentu pasal (siap buat solat hajat semoga saya tidak dilantik) ..mujur terselamat ...lega rasanya .....

Saya dapat APC ni sebab saya membodek boss ke ? rasanya kawan - kawan saya juga tahu dengan perangai saya ; bila boss datang turun ke unit kami (saya akan lari ; sebab saya bukanlah golongan orang yang pandai nak berbual mesra dengan orang yang berpangkat) .. ini kan pula nak bodek boss ..

Kalau diikutkan ramai lagi yang layak menerima penganugerahan ni .. tapi saya percaya ini adalah rezeki yang Allah dah tuliskan untuk saya terima .. alhamdulillah (dalam tak semena - mena sejak saya ditarbiahkan oleh mentor shaklee saya ; rezeki datang tidak putus - putus ... syukur ...)

Pencapaian ni sebenarnya saya nak kategorikan bahawa walaupun saya menjalankan perniagaan Shaklee tapi saya tak abaikan bidang tugas utama saya ......(mujurlah saya berada dibawah mentor shaklee yang betul ; yang banyak mengingatkan saya tentang keberkatan rezeki)

'semoga allah kurniakan kepada saya rezeki yang berkat ... '

Majlis APC di Putrajaya ni sungguh istimewa rasanya .. macam pertama kali naik pentas untuk ambil segulung ijazah .. penghargaan buat penerima anugerah APC ni memang buat saya rasa terharu .. ayat yang buat saya touching ialah bila baca tentatif buku program '8.00 pagi : ketibaan penerima anugerah APC' .. terharu .. tak sangka saya adalah salah seorangnya .. bila selak helaian buku tertera nama saya (macam baca buku penerima ijazah universiti..) .. tu belum lagi beratur dan berhenti di step - step pentas (sebiji sama macam ambil scroll degree) .. 

alhamdulillah ... syukur ... saya memang teringin nak rasa perasaan ni .. dah terima sekali seumur hidup cukuplah ...

APC, anugerah perkhidmatan cemerlang


APC, anugerah perkhidmatan cemerlang
Alhamdulillah, penerima anugerah APC 2013 adalah milik saya ... 'satu bukti pencapaian yang saya tak abaikan kerja utama saya walaupun saya menjalankan bisness' .. saya ibu bekerjaya dalam masa yang sama saya juga menjalankan perniagaan Shaklee .. jika anda ingin bersama - sama menjana pendapatan bersama Shaklee boleh sms/whatsapp saya k  0137669176

Salam ukhuwah dan selamat malam .. :-)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...