Friday, June 13, 2014

Menggapai Bintang Johor Bharu

alhamdulillah, allah izinkan saya menghadiri seminar ini .. walaupun kedatangan saya lambat ..tapi sekurang - kurangnya ada input yang saya dapat dari seminar ini ..

seminar menggapai bintang JB

"seminar jam 9 .. kul 12 baru sampai"

Seminar menggapai bintang ni sebenarnya seminar yang dianjurkan oleh group dibawah naungan master Norita .. selain sharing rahsia pengalaman mereka yang dah berjaya tapi ada strategi bisness yang master Norita terapkan .. seronok tau sebab mereka yang berjaya dalam Shaklee ni bukan calang - calang orangnya .. mostly engineer .. cuma oleh kerana saya lewat hadir, maka saya terlepas sharing rahsia master aimi (graduate biotechnology dari New York dengan pointer 3.91).. muda lagi master aimi ni, baru 2+

tapi at least saya dapat juga rahsia kejayaan master Yati (engineer), master Arniey (engineer) dan master Raihan (even bekerja di kastam tapi sangat berjaya)

seminar menggapai bintang JB

tapi yang paling best diantara semua ni, mestilah dari master norita .. (seronoknya berada dibawah master norita ni selain lebih dari 15 tahun dari Shaklee ; tapi akak ni banyak sangat tips bisness dari Mr Victor dan Mr Roger Banet) .. memandangkan sekarang ni dah tepu media facebook dengan Shaklee : so ada strategi bisness baru untuk anak - anak dibawah naungan group Euphoria yang master Norita dapat dari Mr Victor dan Mr Roger Banet .. rahsia tau .. eksklusif hanya di kumpulan Euphoria je ..

jom jadi sebahagian dari kami
whatsapp : 0137669176

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...