Thursday, July 4, 2013

Tak sabar nak tunggu ramadhan

Ahlan Wasahlan Ya Ramadhan

Kali ni, semangat saya membara - bara nak tunggu bulan ramadhan. Saya akan pastikan kali ni saya nak buat lebih banyak kebaikan terutamanya berkaitan sedekah.

sedekah di bualn ramadhan
Yang seronoknya, tentulah kerana saya dah ada supplement yang membantu saya bertenaga untuk bulan ramadhan kali ni. Jadi, in sha Allah tiada lagi sesi tidur ditengahari kerana letih seperti tahun tahun yang lalu.

Supplement apa yang seronok sangat tu ye, inilah dia. Salah satunya ialah ESP.

apa bestnya ESP
Jom miliki sekurang - kurangnya ESP shaklee ni time berpuasa nanti, agar kita kekal cergas dan dapat buat amalan - amalan lain dengan lebih sempurna

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...