Thursday, July 11, 2013

What my husband said

Penangan Energizing Soy Protein Shaklee

Alhamdulillah, hari ni hari kedua kita berpuasa dalam bulan ramadhan 1434H. Syukur, masih diberi kesempatan oleh-Nya untuk menunaikan puasa pada hari ni.

Semalam, adalah hari pertama saya memberi supplement ESP, pada husband saya. Selama ni memang saya yang consume sorang untuk breastfeeding anak.

Ini lah ayat yang keluar secara spontan dari husband saya masa nak berbuka petang tu

"Magiklah, hari ni saya bertenaga ! tak pernah rasa bertenaga macam ni !

Hehehehheh... senyum memanjang je saya. Suami saya pun dah terima penangan ESP untuk kekal bertenaga sepanjang bulan ramadhan. Tu belum saya campur dengan performance drink. Lagilah hebat kesannya nanti.

Jom tengok kajian klinikal tentang ESP shaklee, memang memberi tenaga dan rasa kenyang berpanjangan. *Gabungan blended kurma dan ESP shaklee memang SUPERB ! .. kalau campur lagi dengan Performance Drink Shaklee lagilah mantap

badan bertenaga semasa berpuasa


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...