Friday, July 12, 2013

Ovarian cysts

Usaha sebelum memilih jalan untuk pembedahan

Salah satu punca kegagalan tidak hamil dari segi perubatan adalah berpunca daripada ovarian cyst. This video was download as education programe to help you better understand about ovarian cyst



Pembedahan merupakan salah satu cara treatment untuk masalah ini. Apakah usaha yang boleh dilakukan sebelum memilih untuk menjalani pembedahan?

Mungkin anda berminat untuk baca kenyataan ini (pengakuan ikhlas pengguna supplement GLA complex shaklee )

" kesuburan : jom makan Shaklee GLA

Oppss .. macam nak promote barang plak kan tajuk tu...ehh..bukanlah..just nak share dengan kawan2 TTC semua..kalau apa yang saya makan ni saya rasa baik, saya nak share dengan kawan2 semua..semoga kita sama@ dapat manfaatnya...

elehh..dia ni jual Shaklee..mmglah promote lebih2

Ehh..tak adalah..mmg betul saya dah pun amalkan GLA Shaklee ni...saya start makan bulan 10 yang lepas selepas saya mulakan treatment di Hospital Serdang...masa tu doktor check cyst saya dalam 4cm lebih..terus saya cari ubat apa yang patut saya makan untuk kecutkan cyst saya sebab saya tak nak operate ni...x sanggup dah... "

boleh baca cerita penuh di sini

shaklee distributor desaru


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...