Sunday, May 18, 2014

Testimoni diabetes Dyan dengan Shaklee

ada satu kelebihan yang saya nampak pada diri saya selepas terlibat dengan bidang vitamin ni iaitu :

'bersiap sedia dan berjaga - jaga'

apa tu maksudnya ? :-)

Bidang pemakanan tambahan ni buat saya banyak membaca mengenai kesihatan.. dan yang paling terkesan apabila saya membaca mengenai gula ..bagaimana rosaknya tubuh mereka berdarah - darah kerana menghidap diabetes ... nauzubillahiminzalik ..ngeri rasanya

sedar tak sedar, pembacaan mengenai gula ni jadi macam roh plak .. sebab ia meresap dalam jiwa saya ..dalam diam - diam hati saya berkata 'sampai bila saya nak minum air manis tanpa terkawal'...

sebelum ni jika difikirkan memang tinggi juga kadar gula yang saya ambil setiap hari .. pagi tengahari dan malam minum air manis ; belum campur minum air kotak .. kuih muih yang manis .. haih

Prof Dr Muhaya ada mengingatkan : 'nak kawal pengambilan gula sekarang atau nak cucuk insulin tiap tiap hari masa tua nanti..pilih pilih'

diabetes, gula, kaki
diabetes, gula, kaki
takutnya .. kalau kena potong macamana? tengok jari kaki no 4 tu

atau gambar yang paling tragis di sini

alhamdulillah .. sekarang ni saya dah melangkah ke step yang pertama ...dah boleh tak minum air manis dan digantikan dengan air masak .. tapi ; saya bukan tak ambil gula langsung.. sebab gula ni masih perlu dalam tubuh badan kita .. cuma kuantitinya 25g sehari j ..

manis,kata hikmah

Jom baca bagaimana Shaklee beri Dyan nafas baru ketika dilanda masalah kencing manis dengan jari kaki, betis kiri dan kanannya LUKA PARAH

kencing manis, resdung kronik, gatal - gatal
*ini testimoni dan pengalaman Dyan

Dapatkan vitamin Shaklee dari saya :

Pengedar Sah Shaklee Anda
Sms/whatsapp : 0137669176
Fb message : Secret of Supplement
Email : puteri.awam@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...