Thursday, May 22, 2014

Adakah ini hasil berShaklee?

Sehari sebelum saya menghadiri kursus di Melaka, saya didatangi oleh 2 orang pelajar saya. Dalam keadaan tergesa - gesa mereka meminta saya membantu menyiapkan assignment project..Sebenarnya saya memang pelik, sebab kalau diikutkan mereka ni dah habis pengajian..dan part assignment project saya mereka dah submit siap - siap..

rupa - rupanya assignment project pensyarah lain .. hai la student.. student .. jangan tangguh buat kerja dan buat kerja last - last minit..kalau nak berjaya jangan amalkan sikap macam ni..syukurlah pensyarah yang mengajar kamu baik dan lembut orangnya .. kalau kena yang garang macamana lah nasib kamu..

saya tanyalah apa yang saya boleh bantu .. rupanya mereka ingin menemubual saya berkaitan perniagaan..emmm, jadi sebelum sesi temubual, saya minta 5 minit untuk bersedia..

saya tak de penyata kira - kira untuk perniagaan ..jadi rujukan yang paling cepat saya nak refer adalah income statement yang di email oleh Shaklee

saya semak jumlah bonus tahunan yang Shaklee beri pada saya bagi tahun 2013..ma sha allah, tak sangka juga ye (dalam buat part time ada rezeki dari sumber lain).. bonus ni tak termasuk untung runcit setiap vitamin yang terjual..

alhamdulillah ..


'buat mereka yang masih baru mengenali Shaklee : Shaklee tawarkan 3C iaitu Cash (duit bonus yang diberi terus, apabila membeli dengan kadar yang tertentu), Car (bonus kereta) dan Convention (trip percutian)'

baca lebih lanjut mengenai kelebihan jika menjadi ahli Shaklee

emmm, hasil berShaklee untuk C yang pertama iaitu Cash bonus ni dah sangat balik modal..sebab modal berniaga cuma rm65 sahaja iaitu dengan menjadi ahli

Kebanyakan media perniagaan yang saya gunakan adalah internet ..salah satunya facebook..

status facebook saya memang dimonopoli oleh Shaklee .. semua cerita pasal Shaklee ..alhamdulillah ;sekurang - kurangnya saya tak update status yang berunsur keluhan dan apa - apa saja yang tidak memberi manfaat kepada orang lain .. dalam masa yang sama datang rezeki dari bisness Shaklee

Kelebihan yang paling best dalam bisness ni yang buat ramai orang pilih selain company mantap (bisness MLM melebihi 57 tahun)..tapi ia bukan sistem piramid

 Jom jadi sebahagian daripada kumpulan kami ; sebab UTAMA yang tidak ada pada mana - mana kumpulan Shaklee yang lain ialah anda akan turut dibantu oleh super upline yang sangat berjaya (15 tahun dalam Shaklee)
 hanya ada dalam kumpulan kami : ia sangat eksklusif

kelebihan Shaklee

sms/whatsapp : 0137669176
Fb message : Secret of Supplement
Email : puteri.awam@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...