Friday, May 23, 2014

Saya salah coaching ke?


alhamdulillah .. dalam buat secara part time dan suka - suka sahaja, allah izinkan saya dengan 8 orang rakan kongsi (downline) dibawah saya dan sudah sedikit berkembang dengan 1 orang cucu (anak kepada rakan kongsi)

in sha allah, kerajaan Shaklee saya akan berkembang sebagaimana anak benih pokok yang kecil menjadi serumpun pokok yang besar yang menghasilkan buah dan anak - anak pokok yang lain .. ameen

bak kata mentor saya (15 tahun berjaya dalam Shaklee) : 'sebab dari soranglah akan berkembang jadi ramai bukan?' .. yup, apa - apa pun ia bermula dari SATU

Hari ini sebenarnya saya nak wish tahniah buat sahabat baik saya merangkap rakan kongsi Shaklee saya..

tahniah sahabatku ; penerima Anugerah Perkhidmatan Cemerlang (APC) 2014 yang baru berkhidmat selama 4 tahun jagung

syukur ; apa yang saya perhatikan ... murah rezeki anak - anak downline saya ..rezeki datang dalam 360 darjah ..rezeki dari Shaklee..malah rezeki dari bidang kerja utama juga melimpah ruah datangnya

kadang - kadang saya terfikir :

saya salah coaching anak - anak downline saya ke? :-)

Syukurlah .. bila kita usaha mencari keredhaan Nya macam - macam yang Allah beri pada kita

alhamdulillah , ini semua adalah usaha kamu dan kerana sifat kasih sayang Allah kepada kamu ..


pengedar shaklee tanjung malim
Rakan baik saya ni, walaupun bekerja 8 - 5 petang ... ibu yang gigih menjaga anak sendiri (sebab perkahwinan jarak jauh) ..sambil belajar part time phD ..tapi sangat pandai menjalankan perniagaan Shaklee


Jika anda berada sekitar Tanjung Malim atau sesiapa sahaja yang ingin belajar tips menjalankan perniagaan Shaklee secara part time macam kawan saya ni, boleh hubungi sahabat saya ni ..


in sha allah, manakan tahu (nanti ada ilmu eksklusif lain yang kamu dapat selepas menjadi sebahagian dalam kumpulan sahabat saya ni)


pm sahabat saya di FB nya : Azilla





pembentangan, penyelidikan, seminar
Shaklee buat ukhuwah saya semakin rapat .. mungkin kesan beberapa amalan yang mana rohnya sampai dalam jiwa antara kami..gambar ni semasa kami membentang paper penyelidikan antarabangsa di Indonesia yang menyumbang merit yang besar sehingga kami dianugerahkan Anugerah Perkhidmatan Cemerlang;;

Saya menyangka kita sama - sama naik pentas yang sama untuk ambil anugerah ..tapi tak sangka celebration untuk kami adalah berasingan..

In sha allah .. saya akan doakan lepas ni kita sama - sama naik pentas dan rangkul award untuk celebration : NC Shaklee ..amin .. ayuh kita teruskan misi bantu ramai orang...

Saya Master!
Anda Master!
Kita Master!

Be our team
sms/whatsapp : 0137669176
Fb message : Secret of Supplement
Email : puteri.awam@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...