Wednesday, May 21, 2014

Tips menurunkan berat badan daripada Dr Hamid Arshat

Dr Hamid Arshat .. siapa tak kenal (pakar bidan sakit puan). Saya suka baca artikel dan perkongsian dari blog dan facebook nya ..banyak sangat info terutamanya hal yang berkaitan dengan kaum wanita..

Ini salah satu status facebook Dr Hamid Arshat yang saya menarik perhatian saya


Pesanan Dr Hamid Arshat ni kalau kita fokus, ada 2 kenyataan dan saranan yang penting kepada mereka yang berusaha untuk mendapat zuriat selepas berusaha berdoa kepada Allah yang maha Esa.

iaitu

1. berusaha kuruskan berat badan dengan dieting 2. buat exercise 30 minit

'berat badan mempengaruhi tahap kesuburan suami dan isteri untuk mendapat zuriat'

Baru - baru ini, 2 orang sahabat saya berpeluang mendapatkan rawatan dari pakar bidan sakit puan ni. mereka bertemu 4 mata dengan Dr Hamid Arshat. Apa yang dikhabarkan kepada saya (Dr Hamid Arshat sangat baik dan konsultasi darinya penuh dengan penerangan)...

Dan mereka berkongsi tips dengan saya, bagaimana ingin menurunkan berat badan. Alhamdulillah, ini ilmu baru yang saya dapat dari seorang pakar melalui kawan saya. Dan sebenarnya, saya sedikit terkejut dengan tips tersebut.

Manakan tidak, melalui tips Dr ini, Dr syorkan dalam dietnya: 'makan nasi disarankan pada waktu makan malam'

Pelik pada saya .. dan ada pemakanan - pemakanan yang disyorkan untuk setiap sesi makan (breakfast, minum pagi, lunch dan dinner)

Satu hari, selepas berkongsi tips ini bersama suami .. saya dan husband cuba praktis untuk satu sesi makan dengan makanan yang disyorkan ..

wah ! tak percaya lah saya sebenarnya ia membantu .. membantu beri kesan kenyang yang lama .. padahal makanan tu adalah makanan yang paling simple (tak perlu masak even nak bancuh dalam air panas pun), ada dijual dimana - mana kedai .. ma sha Allah

saya rasa bertuah kerana berpeluang menerima ilmu eksklusif dari seorang pakar melalui rakan baik saya.

selain itu ; bagi pasangan yang merancang memiliki zuriat, Dr sarankan mengambil vitamin

supplemen, multivitamin, vita E, C dan folic juga disyorkan untuk pasangan yang ingin memiliki zuriat

Saya pernah menulis artikel : bagaimana gaya hidup sebenarnya sangat mempengaruhi.. dan menjadi salah satu punca tidak subur....juga turut dinyatakan tips menambahkan kesuburan dari pandangan Dr Shanker Sigh ..jika anda ingin baca, boleh klik sini

Melalui pembelian vitamin kesuburan dari saya : saya akan kongsikan dengan anda ilmu eksklusif bagaimana menurunkan berat badan oleh Dr Hamid Arshat..khas untuk anda sahaja

Pengedar Sah Shaklee Anda
Sms/whatsapp : 0137669176
Fb message : Secret of Supplement
Email : puteri.awam@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...