Thursday, May 30, 2013

Testimoni ibu beranak empat


Semalam saya bersembang dengan ofismate saya yang mengambil supplement shaklee untuk memastikan dirinya cergas sepanjang menyusukan anak. Akak beliau pun mengambil supplement shaklee set breastfeeding atas saranan beliau.
 
Dialog saya dan kawan saya :

Kawan saya : "kak, akak kandung saya, yg beli supplement shaklee ngan akak tu bagitahu saya..sekarang ni dia dah habis cuti bersalin 3 bulan, tapi susu dia banyak lagi..berbanding dengan ketiga - tiga anaknya sebelum ni..bila dah naik kerja je susu dah tak de"
 
Saya : Tersenyum saya ..

Vitamin membantu ibu - ibu cergas bagi menjayakan proses penyusuan yang berlaku. Bila badan kita cergas, otak kita akan berfikiran positif, hasilnya susu ibu meningkat. Bayangkan sajalah kalau dah beranak ramai, ibu perlu menguruskan anak - anak yang dah besar, bayi, termasuklah suami. Bukan mudah nak uruskan semuanya dengan sempurna jika kita sering penat dan keletihan akibat kurang tidur apabila menyusukan anak.

Tahniah kakak kawan saya, akak dah buat pilihan yang terbaik.

Shaklee sudah berada lebih 50 tahun berada dalam pasaran Malaysia. Tiadanya silika gel seperti dalam rata2 botol vitamin menandakan ianya asli dan bukan sintetik (tiruan). Vitamin Shaklee tidak mempunyai perasa tambahan, pengawet tambahan malah tiada bahan tambahan yang tidak diperlukan oleh badan.


tugas ibu
*jadi ibu memang mencabar, sebab itulah ibu - ibu perlu supplement untuk sustain tenaga dan beri yang terbaik kepada keluarga.

Sekiranya anda memerlukan suppliment untuk membantu anda cergas semasa menyusukan bayi, boleh call/wassap 0137669176 atau pm di FB Secret of Supplement

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...