Tuesday, June 18, 2013

240 0z susu ibu tak sampai sebulan

Puan Noor hidayah dengan anak keduanya Sharifah Nuwairah Adreena (4 bulan ketika ini) : *ni ofismate saya

 susu ibu

Pernah mengalami saat tidak berjaya menyusukan anak pertamanya. Untuk anak kedua, beliau bersungguh - sungguh bagi memastikan penyusuan kali ini berjaya. Ketika saat - saat cuti berpantang hampir tiba dipenghujungya, beliau masih belum mampu menyimpan stok susu mengikut target yang ditetapkan. Pertemuan dengan ofismate yang melahirkan anak kembar dan masih menyusukan anak membuatkan dia teruja, apabila rakannya itu masih menyusukan kedua - dua anak kembarnya. Ditanya apakah rahsianya, Shaklee ! . Tanpa teragak - agak, beliau terus mencubanya melalui saya.

Inilah respon yang diberikan kepada saya :

*pengambilan selepas sebulan
Hidayah : "nasib saya belum terlambat kak. Saya berjaya capai target sebelum naik kerja. 60 botol tak sampai sebulan! "

breastfeeding

*pengambilan selepas 2 bulan
Hidayah : "kak dah naik taraf ke botol susu besar"  

meningkatkan susu ibu

Seronok, dengar saat - saat gembira kamu bersama set breasfeeding shaklee. Ramai ibu - ibu menyusukan bayi dah dapat manfaatnya. Jom bersama shaklee . 

pengedar sh shaklee


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...