Wednesday, June 19, 2013

Petua mengatasi loya ketika mengandung

Ini sahabat saya, ibu mengandung anak ke 3 yang comel :

loya ketika mengandung
Pertama sekali saya nak cerita pengalamannya bersama shaklee adalah bermula dengan set mengandung shaklee. 

Sebelum ni, beliau sama macam saya belum dijodohkan oleh Allah dengan shaklee. Dipertemukan dengan shaklee ketika mengandungkan anak ke 3 nya. Alhamdulillah, keunikan yang dia dapat dari set mengandung shaklee ni ialah tak mabuk di awal - awal kehamilan seterusnya dapat membantu dia buat kerja di ofis. Ok, here i want to show u her comment while we chatting in FB. Let's picture tell the story ;
 perbezaan shaklee

oopsss .. mesti anda tertanya, kenapa saya padamkan perkataan yang digariskan dengan garisan hitam tu kan ? sebenarnya, saya tidaklah menyangka, we are in a same case sebelum ni. Kami pernah makan vitamin yang sama dari produk yang lain sebelum ini.Well, didalam shaklee, kami dididik agar menjaga ETIKA dengan TIDAK MEMBANDINGKAN PRODUK LAIN DENGAN SHAKLEE. Sejujurnya, saya dan kawan - kawan saya ramai dah dapat kebaikan dan keunikan shaklee tidak kira semasa mengandung, berpantang, menyusukan malah untuk kebaikan untuk anak - anak juga. Jom dapatkan shaklee dari saya 0137669176 atau pm di FB pages saya. Klik sini

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...