Tuesday, June 18, 2013

Ekzema dan Damia

Anak sepupu saya Damia (2 tahun ++) mengalami ekzema (boleh tengok bawah matanya)


ekzema
 
Kesian tengok bayi, anak - anak kecil kena ekzema kan? Saya tiada pengalaman ni. Macamana rasanya ye. Sedangkan kalau anak saya nappy rash pun saya dah kesian sangat kat anak saya. Inikan pula ekzema kan?. Bila anak sepupu saya mengalami ekzema dan bertanyakan kepada saya mengenai shaklee, membuatkan saya teringin nak tahu lebih lanjut mengenai ekzema.

"Punca Sehingga kini, kata Dr. Eric, punca sebenar ekzema tidak diketahui tetapi ia biasa dikaitkan dengan alahan kepada susu formula, sabun, makanan laut, air berklorin tinggi dan telur"


Meal shake shaklee, bukan saja membantu ibu - ibu yang mempunyai masalah anak 'picky eater', tapi membantu anak - anak yang mengalami ekzema. Maklumbalas sepupu saya selepas sebulan pemberian meal shake shaklee pada anak beliau.

ekzema

Dan yang ini pula gambar close up sebelum dan selepas yang diberi oleh ibunya kepada saya

meal shake

Syukur, alhamdulillah .. Kuasa penyembuhan oleh Allah buat ibu yang berusaha memberikan yang terbaik untuk anaknya. Banyak dah kebaikan meal shake shaklee yang ibu - ibu dan dapat dari anak mereka. Ibu - ibu diluar sana bila lagi?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...