Wednesday, June 19, 2013

Kesan sampingan set breastfeeding shaklee

Sebelum ini saya ada story pasal keterujaan ofismate saya lepas consume set breastfeeding shaklee. Boleh klik di sini untuk baca cerita penuh. Kemudian, kawan saya ni beria - ria suruh letak komen dia kat blog ni. Okeylah, bagi tidak menghampakan, saya nak show sikitla apa komen kawan saya tu

kesan sampingan set breastfeeding shaklee


dan ini anaknya yang comel tu .. (si putih comel berbadan ketak ketak ; sharifah nuwairah adreena)


baby shaklee
nak tengok gambar adik addrena yang montel montel lagi boleh klik sini ya

Hakikatnya, apa yang bayi dapat adalah apa yang ibu makan. Adakah ibu - ibu mengamalkan pemakanan seimbang sepanjang penyusuan bayi ? . " fruit and vegetables are grown these days with an abundance of pesticides and only chemically replicated fertilisers " . Jadi apalah pilihannya ?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...