Monday, June 24, 2013

Testimonial Pengguna Shaklee sejak 1997

Pengakuan ibu kepada 5 orang anak

Boleh baca cerita penuh di blog beliau : klik sini


"Pengalaman saya menggunakan set berpantang Shaklee sangat lah Fantastik, menyebabkan kesihatan saya pulih dengan begitu cepat sekali berbanding sebelum-sebelum ini. Yang ketaranya dalam masa 2 minggu kawan-kawan yang ziarah mengatakan muka saya dah merah semula tidak seperti wanita dalam pantang anak kelima berbanding dulu dua bualan masih pucat lagi.
 
Yang paling istimewa dan mengujakankan sekali,  pertama kalinya saya mampu menyusukan bayi saya dengan susu badan sepenuhnya. Ke empat-empat baby sebelum ni, susu memang tak berapa ada dan tak lancar dan amat menyakitkan, so memang dikira gagal dan susu kering semasa dalam pantang. Sebelum ini saya mengira saya memang tidak mampu menyusukan, tetapi ternyata saya adalah normal cuma disebabkan kekurangan kalsium yang ketara dan lain-lain zat menyebabkan terjadinya masalah tersebut.

 Kesihatan baby pula kali ni memang berbeza, kalau dulu membesar guna susu lembu, banyak sekali masalah-masalah seperti demam, cirit birit, kembung dsb, maka si ibu pun kerap lah MC, ubat pun bermacam-macam warna yang doktor akan preskrip, tapi anak kelima ni Alhamdulillah tak pernah ke klinik sehingga berumur 2 tahun dimana satu nurseri dijangkiti chicken pox, my baby paling lambat kena dan paling cepat sembuh, dalam masa 4-5 hari sahaja dan tak banyak..kalau setakat selsema siang hari, sepanjang malam menyusu, keesokkan pagi kering dengan sendirinya, dengan syarat si ibu which is me..tidak mengabaikan my supplemen. This is really my succes story about set dalam pantang Shaklee."

Saya juga pengamal supplement shaklee. dan mula jatuh cinta dengan shaklee dari sejak pengunaan set berpantang shaklee. boleh baca kisah penuh saya di sini

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...