Tuesday, June 25, 2013

Testimoni set pembedahan shaklee


Ini ketua pengasuh nursery anak saya semasa melalui pembedahan akibat Lymphoma di bahagian bahu.

Pengalamannya bersama shaklee sebenarnya bermula dari set berpantang ketika melahirkan anak keduanya 2008. Ketika beliau menceritakan pengalamannya bersama shaklee kepada saya ketika itu, saya sebenarnya nak buat mimik muka macam ni :


Aci tak ? Saya lahirkan anak pertama 2009, tapi kenal shaklee tahun 2011. Akak ni dah kenal shaklee dari tahun 2008. Kata beliau, "akak dulu tak pernahlah rasa anak kuning masa berpantang sampai akak rasa macam tak bersalin masa tu" . Daku sungguh cemburu dengan pengakuan ikhlas mu itu. Yelah kak, saya pun rasa apa yang akak rasa dari pengalaman saya mengambil supplement shaklee semasa berpantang anak kedua saya. Boleh baca cerita penuh saya di sini.

Berbalik kepada gambar asal dalam entry kali ni, sebenarnya nak cerita pasal set pembedahan shaklee. Ok, memandangkan akak ni dah dapat manfaat dengan shaklee semasa berpantang tahun 2008 tahun yang lalu, beliau memang tidak teragak - agak nak ambil supplement/vitamin shaklee ni bagi pembedahan yang dah dilaluinya ni. Apa supplement yang akak ni ambil?

Inilah supplement yang akak ni ambil:

  •  B complex untuk pembedahan
B Complex Shaklee menawarkan vitamin B yang lengkap, mengandungi 8 jenis vitamin B bagi membantu memelihara kesihatan yang baik (termasuk membantu pemulihan luka pembedahan). Memberi tambah nilai anti-stress.

  • Vita-C untuk pembedahan 
Vita-C 500mg yang semulajadi ini membantu menyediakan vitamin C yang diperlukan tubuh.  Ia juga membantu dalam menyokong tulang, gigi dan gusi yang sihat serta keseluruhan kesihatan tubuh badan (termasuk membantu pemulihan luka pembedahan)
  • Vita-lea untuk pembedahan
Vita-Lea dirumus khas bagi memenuhi keperluan 28 vitamin dan mineral penting yang diperlukan untuk kesihatan (termasuk membantu pemulihan luka pembedahan). 
  • Zinc complex untuk pembedahan   
Menyokong dan Memelihara Kesihatan yang Baik. Zink Complex Shaklee merupakan faktor dalam memelihara kesihatan yang baik dan membantu dalam memetabolismekan karbohidrat, lemak dan protein.  Ia juga menyediakan kalsium untuk memelihara kesihatan. (termasuk membantu pemulihan luka pembedahan). 
sumber : www.shaklee.com.my

# Kesannya, seminggu jer akak ni cuti lepas pembedahan. Tak sempat saya nak melawat akak ni, dah masuk kerja semula. Respon akak ni pada saya.

"Boringla cuti lama - lama kat rumah"

"akak ada tanya Dr, vitamin yang akak makan ni, Dr kata boleh proceed."

"akak lepas beberapa hari operation, drive kereta tau"

"betullah, sebenarnya bila kita happy otak kita akan set kita tak sakit"

inilah uniknya vitamin/supplement shaklee kerana mempunya kombinasi kepada tambah nilai anti-stress yang membuatkan sentiasa GEMBIRA walaupun selepas menjalani pembedahan

Alhamdulillah ... Syukur syukur syukur ... seronok dapat berkongsi manfaat dan kebaikan dengan orang lain .. Saya juga adalah pengedar sah shaklee, boleh dapatkan dari saya k

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...