Wednesday, June 5, 2013

Gagal sekali bukan gagal selama - lamanya



for all mothers outhere  

Touching sungguh video ini. Sedu sedan rasanya. Kerana apa ? kerana saya pernah gagal memberikan penyusuan susu ibu selama 2 tahun kepada anak pertama saya.

Menurut pakar laktasi Pn Rita Rahayu Omar, tidak berjaya kali pertama bukan bermaksud anda gagal, tapi sebenarnya ada mendapat pengalaman yang menjadikan anda lebih baik lagi.

For me, jika saya pernah gagal memberikan yang terbaik melalui penyusuan susu ibu selama 2 tahun sebelum ini. Saya tidak akan mengalah. Saya mahu beri yang terbaik kepada anak saya untuk menebus kesalahan saya sebelum ini. Bagaimana ?

Saya beri anak saya Meal Shakes agar nutrien dalam badannya dapat dipenuhi. Banyak kajian membuktikan bahawa makanan yang baik dapat membentuk tumbesaran otak dengan sempurna. Meal shake adalah pilihan yang terbaik bagi memastikan anak - anak kita mendapat nutrien yang secukupnya.

I will share my video testimony about my son after consume meal shake. Wait ya ..Tapi kalau nak juga baca testimoni pada anak saya .. boleh klik di sini


mealshake shaklee



Promosi bulan 6, 2013 ialah mealshake. Grab sebelum terlambat call/wassap 0137669176 atau pm di FB Secret of Supplement

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...