Wednesday, June 12, 2013

Syukurlah

Alhamdulillah, sahabat saya dah selamat melahirkan anak pertama. Syukur. Tahniah, u are a mommy now dear. Cemburu sangat, sebab sejak mengandung anak pertama lagi kawan saya ni dah kenal dengan shaklee. Dah dapat manfaat kesan pengambilan vitamin shaklee. "sungguh cemburu.

Saya melahirkan anak pertama saya pada tahun 2008. Pada masa ini, Allah belum temukan saya dengan shaklee. Sedangkan shaklee sudah berada lebih dari 50 tahun dipasaran Malaysia. Tapi better late then never kan ? Bersyukur kerana untuk kelahiran anak kedua, saya juga dah dapat manfaatnya. Ibu - ibu mengandung, saya harap anda pun dapat juga manfaatnya. Jangan tunggu lagi. Nanti menyesal macam saya.

Jom tengok testimoni kawan saya, selepas pengambilan ostematrik shaklee semasa mengandung:

kebaikan ostematrik shaklee

kebaikan ostematrik shaklee



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...