Saturday, May 25, 2013

Rahsia Makanan Yang Boleh Merangsang Penghasilan Susu Ibu

makanan merangsang pengahsilan susu ibu

makanan berunsurkan kalsium mencatatkan tempat pertama dalam merangsang penghasilan susu ibu. Jadi inilah rahsianya, KALSIUM. Jadi ibu - ibu tingkatkan pengambilan kalsium dalam diet seharian untuk merangsang penghasilan susu ibu. Perlu diingat, vitamin lain yang disenaraikan tidak boleh diabaikan pengambilannya juga. Kerana ia membantu dalam rangsangan tersebut.

Supplement Breastfeeding Shaklee merupakan salah satu alternatif bagi memastikan nutrien KALSIUM dan vitamin lain dapat dipenuhi sepanjang menyusukan anak.



Apakah yang terdapat dalam set breastfeeding Shaklee?
Alfalfa : Ia membekalkan nutrisi yang mana kebanyakkannya tidak terdapat di dalam buah - buahan mahupun sayuran. 10 biji alfalfa menyediakan nutrisi yang menyamai segelas susu.

Vita-lea : Multivitamin yang mengandungi vita A, D, E, C, B1, B2, B3, B6, B12, B5, Asid Folik, Biotin, KALSIUM, Fosforus, Iodin, Zat Besi, Magnesium, Cooper dan Zink

B-complex : Mengandungi 8 komponen penting vitamin B, termasukla 100% Biotin dan Asid folik (*memberi nilai tambah anti-stress)

Vita-C :  Sebiji tablet Vita C mengandungi 7.5 hidangan sebiji buah


Sumber rujukan :Panduan Nutrisi Shaklee

Jom tengok testimoni ibu - ibu yang mengambil suppliment shaklee.




Sekiranya anda memerlukan suppliment untuk membantu anda cergas semasa menyusukan bayi, boleh call/wassap 0137669176 atau pm di FB Secret of Supplement



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...