Tuesday, April 1, 2014

Kenapa saya sungguh beria - ria ?

kenapa saya sungguh beria - ria dengan Shaklee ?

Berkongsi dengan rakan rapat dan saudara mara adalah perkara yang sangat menyeronokkan .. ekspressi wajah menggambarkan kepuasan sebenar...saya gembira bila rakan rapat dan saudara mara saya mendapat manfaat sebagaimana apa yang telah saya lalui satu ketika dulu

Vitamin shaklee yang paling saya suka cerita adalah SET BERPANTANG SHAKLEE .. sebab itulah saya sungguh beria - ria ... dan perasaan beria - ria saya tu bertambah - tambah kuasa nya bila rakan rapat saya turut memuji kebaikan yang diperolehinya berbanding sebelum ini 

"Set berpantang shaklee buat saya tak sembelit dan luka sembuh hari ke 7"
 
sembelit,berpantang,shaklee

Sembelit lepas bersalin memang suatu perasaan yang mengerikan  .. even bersalin ceaser..sebab kena guna otot perut untuk meneran ..wal hal perut masih luka dan belum pulih.. ili izyan adalah adik kawan rapat saya

boleh dapatkan vitamin shaklee untuk ibu mengandung daripada saya .. :-)

Pengedar Sah Shaklee Anda
Sms/whatsapp : 0137669176
Fb message : Secret of Supplement
Email : puteri.awam@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...