Wednesday, April 2, 2014

Shaklee Bandar Penawar, Desaru

Alhamdulillah , done editing by Adobe Photoshop untuk buku pelawat ini dengan bantuan semua rakan - rakan kesayangan saya .... 

Ada cacat - cacat sikit .. tapi kira okey lah kan sebab dibuat dalam waktu yang singkat .. :-)

shaklee,bandar penawar,desaru

Pada 5 April ni saya bertindak sebagai salah seorang urusetia untuk Pelancaran Pendidikan Islam Sepanjang Hayat (PISH) oleh Timbalan Perdana Menteri ..

Alhamdulillah .. dapat menyumbang tenaga .. dengan niat dan harapan dapat menyumbang untuk saham akhirat .. PISH ni sebenarnya satu dasar baru yang digubal agar pelajar - pelajar sekolah pondok, tahfiz diberi peluang untuk mendapat ilmu akademik melalui kursus pendek dan pilihan untuk melanjutkan pelajaran ke bidang akademik di Kolej Komuniti.. in sha allah lepas ni boleh lah sambung pengajian seterusnya ke Politeknik dan Universiti .. :-)

 we, as a lecture support u 

Personally saya suka dengan pihak atasan yang mewujudkan dasar ini ...in sha allah, semoga profesional yang lahir pada masa akan datang adalah HAFIZ dan HAFIZAH ...

Alhamdulillah ..disiang hari..pada jam 8 hingga 5 petang, saya menjalankan tugas sebagai seorang pensyarah .. dimalam hari pula saya adalah business woman (Independent Distributor Shaklee ..) yang berjaya...

In sha allah, dengan sedikit kebolehan dan ilmu yang Allah beri pada saya...saya selalunya suka consult customer saya dengan ilmu berkaitan vitamin yang mereka beli (dibantu dengan informasi dari adik saya Doktor Perubatan)... :-)

untuk kawasan sekitar , saya boleh COD vitamin shaklee untuk anda .. :-)


Pengedar Sah Shaklee Anda
Sms/whatsapp : 0137669176
Fb message : Secret of Supplement
Email : puteri.awam@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...