Thursday, August 21, 2014

Kenapa saya tak boikot Shaklee

Tajuk entry macam panas je ... :-) ..ok lah, entry ni bukan nak mengulas pasal boikot boikot tu ya .. i wanna be a positive person dan tak mau fikir lebih - lebih pasal serangan negatif ni ... memandangkan pemilihan shaklee ni pun saya dah buat solat istikharah mengenainya sebelum kejadian boikot boikot ni berlaku....maka ; inilah pilihan dan pendirian saya....


Kalau lah saya diberi peluang untuk menyatakan bingkisan hati saya ; saya sebenarnya suka meminjam kata - kata Dr Malinda

"
Shaklee has changed my life.

It changed our health.
It changed our thinking. 
It change our maturity.

For me, it is not just health or products, but a gift of new opportunity to a new life. "

 saya dapat lihat #shakleeeffect dari segi kesihatan pada diri saya, husband, my family dan anak - anak saya .. of course dengan izin Allah...alhamdulillah .. bila semua orang disekeliling saya sihat, maka Allah kurniakan nikmat gembira .. (nikmat yang Allah beri tiap - tiap hari)

Disebalik jenama Shaklee ni juga saya dipertemukan dengan insan yang banyak mengubah tentang 'thinking' dan 'maturity' ..

Kesan 2 perkara ni menyebabkan rezeki datang melekat - lekat pada saya .. bila ramai yang menegur murah rezeki u tahun ni ye .. dapat tu dapat ni .. (tak tahulah nak kata apa) ... dalam hati menjerit - jerit (thanks Allah sebab menemukan saya dengan mentor hebat disebalik jenama Shaklee)

ia bukan saja 'produk', bukan juga hanya 'kesihatan'

Alhamdulillah .. syukur ..

Pengedar Sah Shaklee Anda
Sms/whatsapp : 0137669176
Fb message : Secret of Supplement
Email :puteri.awam@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...