Saturday, February 8, 2014

Sebab saya dah cuba Enfuselle Skin Care

entry hari ini adalah mengenai set kecantikan luaran shaklee Enfuselle Skin Care

saya pilih entry ini sebab saya dah cuba dan hasilnya memang menggembirakan .. kulit saya adalah dalam kategori berminyak dan berjerawat...sekiranya anda berada dalam situasi yang sama macam saya, saya sangat menggalakkan anda memilih set Enfuselle Skin Care Shaklee .. emmm, perlu cuba dengan diri sendiri dulu nanti anda jadi eksaited macam saya untuk cerita.. Ia juga sesuai jika anda dalam kategori kulit kering..

Bila dah tengok kesannya pada jerawat saya yang susah dah nak jumpa sekarang, baru saya nak baca fakta mengenai skin care ni... emmm, patut lah Shaklee dikategorikan high class supplemen dan penjagaan diri .. tengok saja skin care yang diperkenalkan ..

Kenapa ye ?

Tahukah anda?
"Enfuselle Skin Care Shaklee ni diperkenalkan pada tahun 1998 .. sebelum diperkenalkan secara rasmi, Shaklee telah menjalankan penyelidikan nutrisi selama 55 tahun untuk mencipta set penjagaan kulit ini... "

*waaah ...kita peroleh manfaat penyelidikan 55 tahun untuk dapat paten skin care set yang dizahirkan dalam ujian klinikal, selamat daripada bahan - bahan berbahaya

Asas bagi produk enfuselle ialah Vital Repair Complex sangat eksklusif, dimana satu campuran sinergi tujuh nutrien antipengoksida memberikan hasil lebih hebat berbanding penggunaan nutrien secara berasingan.

Perbezaan Enfuselle Skin Care Shaklee
  • Berasaskan nutrien
  • Terbukti secara klinikal
  • 7 paten
  • Diuji oleh pakar dermatologi
  • Sentiasa tidak menimbulkan alahan
  • pH seimbang
  • Tidak diuji pada binatang
Ia juga dirumuskan tanpa :
  •  Parabens, natirum lauril sulfat, propilena glikol (memang sangat bahaya pada kulit)
  • Penghasilan daripada haiwan
  • Minyak mineral atau petrolatum
  • FD&C atau pewarna
  • Phthalates
  • 1,4 - dioxane

shaklee desaru
shaklee desaru

paten hasil kajian 55 tahun tuh ..bukan senang..harganya pun tak lah semahal mana sehingga beratus ratus ringgit ..

pengedar sah shaklee bandar penawar desaru
Enfuselle bukan sekadar produk penjagaan kecantikan kulit..Tapi ia adalah vitamin bagi kulit hasil penyelidikan 55 untuk beri kesan baik pada kulit dengan selamat

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...