Thursday, February 6, 2014

Berguru dengan sempadan laut china selatan

Saya berada dalam dunia blogger sejak zaman 2009. Pada ketika itu, blog boleh dikategorikan sebagai satu perkara yang masih baru. Dan memang sedikit mencabar bagi saya untuk explore satu persatu fungsi button dalam blogspot ni...

Disebabkan itu, blog saya menjadi hambar dan jarang saya update.(setahun sekali je untuk pastikan diri sendiri tak lupa password blogspot .. "_" )

Lama kelamaan, saya menyedari blog merupakan salah satu medium penting....bila mana ia boleh jadi kedai 24/7..walaupun ketika saya sedang tidur, kedai saya masih terbuka untuk pelayar internet...

Walaupun diri sendiri rasa dah banyak juga ilmu pasal blog ni yang saya tahu....tapi rupa - rupanya masih banyak lagi rahsia - rahsia yang ada pada blog untuk majukan perniagaan yang masih belum saya kuasai sepenuhnya..

Alhamdulillah.. melalui pendaftaran keahlian rm75 sahaja dalam shaklee, macam - macam ilmu yang upline saya kongsikan..mudahnya belajar bila ada guru..pada saya ia memang berbeza berbanding membeli e-book kemudian kita explore dan pelajari sendiri...Tambahan pula saya bukan dapat ilmu blog sahaja..Tapi saya juga dapat pengalaman seorang bussinesswoman yang berjaya..semuanya dikongsikan secara percuma..

Pengalaman orang yang berjaya mempunyai nilai harga. Pengalaman mereka buat kita pelajari sesuatu sebelum kita terjatuh malah menjadikan kita lebih baik lagi

harganya

Saya hanya belajar ilmu perniagaan orang yang berjaya dalam rumah saja ditemani suara gelak ketawa anak anak bermain - main disekeliling saya dan suami didepan mata..guru @ bussinesswoman yang berjaya itu berada diseberang laut china selatan..tapi seolah  - olah berada disebelah saya sahaja mengajar bagaikan guru dalam kelas..tiada yang mustahil dengan teknologi jalur lebar internet..

Berminat menjana pendapatan bersama shaklee, didalam susur galur bussinesswoman yang berjaya 15 tahun dalam Shaklee. Jom sertai kumpulan kami ;

khairul bariyah
Banyak ilmu yang saya dah serap untuk saya kongsikan dengan anda .. :-)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...