Friday, January 31, 2014

Makan gaji sehingga keakhir hayat

Mari ubah cara kita berfikir, dan menerapkan pemikiran kepada anak - anak....

Jika kita makan gaji, sehingga usia kita lanjut kita akan dinaikkan pangkat..jika ada rezeki mungkin memegang jawatan dalam JUSA C..namun apabila kita pencen, anak - anak kita tidak mewarisi pangkat tersebut..JUSA C itu hanyalah jawatan yang kita sendiri dapat dan akhirnya kita menemui Ilahi..

Berbanding jika kita berusaha membina perniagaan..semakin lama kita menceburi perniagaan tersebut..semakin kita memahami dan mahir dengan selok belok dunia perniagaan..ilmu tersebut kita akan salurkan pada anak - anak kita..hasilnya anak mewarisi perniagaan tersebut daripada kedua orang tuanya..

Jom ubah cara kita berfikir..

perniagaan

Terapkan perniagaan gaya Rasulullah SAW..semoga apabila anak - anak melayu menjadi kaya kerana perniagaan, maka umat islam menjadi satu bangsa yang kuat..kuat kerana ekonomi dipegang oleh orang Melayu..

Jika anda berminat menjana pendapatan bersama Shaklee.. saya juga boleh bantu anda berkongsi dengan segala ilmu yang telah saya serap dari pengamal 15 tahun Shaklee yang juga insan berjaya dalam perniagaan Shaklee...tiru cara orang berjaya, tiru sistem orang berjaya..yang seronoknya..she always behind me and always pray for me...berdoa secara berjemaah..jom bersama team saya dalam susur galur insan yang berjaya..

rahsia perniagaan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...