Thursday, January 23, 2014

Apakah kaitan antara Alfalfa dan Hulk ?

Baru - baru ni ofismate saya bagitahu pada saya begini ..

"susu yang akak perah jadi hijau lah..memang normal eh bila kita ambil alfalfa susu jadi hijau?"

Hi hi hi ... tetiba rasa kelakar, sebab tetiba je terbayang - bayang kartun animasi Hulk masa tengah cari ilham nak menulis entry ni .. :-)

Adakah dengan minum susu yang pekat dan kehijauan, boleh menjadikan anak kita sekuat Hulk ?

Sebenarnya adalah normal susu perahan kelihatan pekat dan kehijauan selepas pengambilan alfalfa. 

"Susu ibu yang diperah kelihatan lebih pekat kesan pengambilan alfalfa yang kaya dengan protein. Pengambilan vitamin-vitamin lain dalam set breastfeeding shaklee juga turut menyumbang kepada pertambahan kepekatan susu ibu yang diperah ..."

Ramai ibu - ibu yang mengakui anak mereka montel dan badan berketul - ketul melalui pengambilan set breastfeeding shaklee .. Hakikat sebenarnya, ibu tersebut makan makanan yang berkhasiat, justeru khasiat tersebut disalurkan kepada bayi yang disusui ... Tu yang bayi jadi montel masa kecil ..Tapi nanti bila dah berusia 6 bulan keatas tidaklah jadi obesiti, perkembangannya selaras dengan umurnya ..

 Alfalfa adalah pilihan saya semasa saya menyusukan anak saya. Dan sehingga kini walaupun saya tidak menyusukan anak saya, saya tetap juga consume alfalfa. Sebab khasiat alfalfa ni bukan hanya bertindak sebagai milk booster sahaja. Tapi best tau .. ia bertindak seperti kacip fatimah. Lebih - lebih lagi kalau diambil bersama ESP ... emmmm, berbunga - bunga suami isteri.. :-)

*mereka yang dah consume je akan tersengih - sengih dan mengakui kata - kata di atas .. kan? kan?

Penutup entry kali ni, nak share dengan anda semua apa yang best nya Alfalfa Shaklee
*alfalfa also believed to be a galactagogue, that INDUCES LACTATION. Natural remedy to increase milk 

alfalfa shaklee
Bermula sejak hari itu ..alfalfa dan gabungan set breastfeeding yang lain terus jadi pilihan kawan saya ni ..cepat cepat je sambung order bila alfalfa dia dah nak habis .. kawan saya kata, susu cair la kalau tak ambil supplemen .. lagipun, akak pernah try tak makan supplemen, badan jadi lemah sangat...


Well, kawan saya ibu beranak empat ni dah merasai kebaikan alfalfa yang bertindak sebagai galactagogue, yang merangsang penyusuan. Remedi semulajadi untuk tingkatkan penghasilan susu ibu... :-)

Ibu - ibu menyusu yang lain bila lagi ? Promosi Alfalfa pada bulan januari masih lagi berlangsung .. pm me 0137669176 untuk harga kasih sayang tau .. :-)
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...