Saturday, August 24, 2013

Cinta pertama ku

Rasanya ramai pembaca blog saya yang dah tahu tentang perkara ini..Tentang, mengapa saya memilih Shaklee..Tapi itulah, cinta pertama ni tak boleh lupa. Kerana cintanya pada set ini yang membawa kepada saya berkorban masa, memerah idea untuk kreativiti dan akhirnya terciptalah flyers ini.

Flyers ini dibuat dengan penuh kasih sayang atas luahan rasa cintanya pada set ini. Kerana set inilah yang membawa kearah saya nak mencuba setiap satu keluaran shaklee. Syukur, alhamdulillah setiap percubaan membawa kepada rasa cinta yang mendalam apabila banyak kesan positif yang saya dapat dari produk - produk lain dalam shaklee.

Jika anda menawarkan kepada saya produk lain, bukan saya tidak percaya .. tapi saya dah jumpa cinta sejati saya .. kenapa saya harus bertukar kan ? lagipun produk shaklee disokong dengan kajian saintifik yang banyak diterbitkan dalam jurnal untuk rujukan para saintis. Shaklee adalah peneraju vitamin pertama dan sudah lebih 50 tahun. Tapi kenapa baru dikenali ? Sebab shaklee banyak melaburkan dunia untuk buat kajian pada produk nya berbanding memperuntukkan kewangan untuk pengiklanan

Inilah flyers cinta hati saya

set berpantang terbaik

syukur..alhamdulillah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...