Thursday, October 2, 2014

Shaklee Advanced Joint Health Tablet : FORMULA SAYURAN 100% untuk SENDI

Bagi jutaan individu yang mempunyai ketidakselesaan sendi, aktiviti biasa seperti membengkok, duduk dan berjalan dirasakan begitu mencabar. Bukan itu saja, ia juga boleh mengakibatkan kualiti hidup terjejas dan menghalang anda daripada melakukan aktiviti yang digemari.Untuk itu, jangan biarkan sakit sendi menghalang anda dari bergiat aktif.

Tahukah anda, pencegahan di peringkat awal boleh menjadikan sendi anda sihat biarpun di usia yang semakin meningkat."Sama ada kita menghidapi sakit sendi atau tidak, adalah penting bagi mengambil nutrien yang tepat bagi menjaga sendi"

Shaklee Advanced Joint Health Tablet membantu meningkatkan keselesaan sendi lebih kuat, fleksibel dan anda mampu bergerak dengan lebih mudah.

Menggunakan tumbuhan dan bahan - bahan berasaskan mineral, Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah FORMULA SAYUR - SAYURAN 100%

Tablet terhadap sendi boleh dilihat dalam 3 cara iaitu :
  • Menyokong keselesaan sendi dengan menghalang pembentukan bahan kimia yang menyerang tulang rawan. Ekstrak Boswella [menyokong kesihatan sendi sejak berkurun lamanya dan berfungsi sebagai anti-radang secara semulajadi]
  • Bertindak sebagai kusyen (estrak jagung) bagi membantu mengekalkan tulang rawan. estrak jagung membekalkan satu sumber yang pekat dengan glukosamina yang berfungsi untuk meningkatkan sokongan kusyen sendi dan pemeliharaan tulang rawan.Glukosamina ialah blok binaan utama bagi membina tulang rawan dan lendir bagi melicinkan sendi.
  • Memelihara tisu penyambung yang sihat : sebagai nutrien penting dalam kesihatan sendi.
100% BEBAS KONDROITIN : Kondroitin akan mengganggu penyeapan ekstrak jagung & glukosamina

Dapatkan AJHT dari saya
Pengedar Sah Shaklee Anda
Sms/whatsapp : 0137669176
Fb message : Secret of Supplement
Email : puteri.awam@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...