Sunday, September 22, 2013

Masalah period berakhir

Hai semua .. siapa yang pernah mengikuti perjalanan blog ni mesti pernah membaca entry mengenai che ha .. Che ha, adalah kenalan yang saya jumpa hanya di FB j.. akak ni cuba ESP dan vitalea sebab she always tired even tak banyak kerja langsung pun di ofis..

emmm, sebenarnya saya nak share testimoni baik yang dia dapat sepanjang consume ESP dan vitalea, ada kesan baik yang akak ni dapat..pertama akak ni mesej saya, ESP memang membantunya memberikan tenaga....kemudian, akak ni mesej saya ESP dan vitalea membantu mengembalikan keseimbangan hormon pada badan nya.. jom tengok !

masalah period tak datang

Kenapa jadi macam ini ye ?

 Energizing Soy Protein dari shaklee ni merupakan satu - satunya produk di dalam pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia. Ia turut diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral. Sangat sesuai untuk semua peringkat umur. Manakala, kandungan Indeks Glisemik (G.I) yang rendah iaitu 39, menjadikan ia sangat sesuai juga kepada penghidap kencing manis.

Salah satu manfaat utama ESP ialah Baik untuk Hormon

Shaklee merupakan syarikat pertama yang mencipta makanan tambahan protein berasaskan soya. Hakikatnya, pengasingan protein yang pertama ini dicipta oleh Dr Shaklee pada awal 70-an. Kacang soya yang digunakan oleh Shaklee hanya mengandungi non-GMO (non-genetically modified organism) yang mana ia diproses pada kadar suhu yang rendah.

Kacang soya adalah satu - satunya tumbuhan yang kaya dengan isoflavones, fungsinya bersamaan dengan hormon wanita.

Energizing Soy Protein ini diktiraf seluruh dunia dengan mempunyai kajian klinikal yang sangat ekstensif dan komprehensif serta memiliki kualiti protein yang bagus. Protein adalah bahan utama dalam pembentukan pelbagai organ dan tisu dalam badan serta komponen utama kepada hormon manusia.

*emmm...ESP ni supplement yang paling digemari terutamanya bagi mereka yang tidak suka makan vitamin yang berbentuk kapsul..

How about vitalea ?

Vitalea shaklee adalah muti-vitamin dan mineral yang pertama dicipta didunia. Tablet vitalea ini disaluti dengan serbuk nutrisi spirulina. Diantara manfaat utamanya ialah pemberi penambahan tenaga segera, pelengkap nutrisi akibat amalan diet yang tidak seimbang. Apabila nutrisi dalam badan kita dipenuhi pasti ia dapat berfungsi dengan baik bukan ?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...