Monday, September 30, 2013

Zinc complex merawat luka dan pembedahan

hari ni bersemangat nak cerita pasal zinc complex shaklee. Kenapa ye? semuanya gara - gara ini .. testimoni  Noor Shima tentang luka ibunya yang pulih dalam masa 10 hari.

luka cepat baik


Tapi bukan saya nak cerita tentang ibu Noor Shima ni... Tapi nak share dengan anda semua, saya pun consume zinc complex selepas melahirkan secara ceaseran anak kedua saya. Zinc complex ni merupakan salah satu komponen dalam ikan haruan. Seperti yang kita semua tahu kan? ikan haruan adalah ikan wajib makan bagi mak - mak lepas bersalin. Untuk baikkan luka katanya. Masa melahirkan secara ceaseran anak pertama saya, saya memang telan paksa pati ikan haruan ni. Tapi bila saya banyak baca tentang shaklee, yang banyak habiskan duit untuk kajian klinikal terhadap produk - produknya, saya rasa why not saya cuba something yang quality assurance nya sudah terbukti kan? ...

Bukan nak kata pati ikan poliney tu tak bagus..Tapi produk shaklee diuji secara klinikal..Tu la part yang paling mahal dalam pembuatan sesuatu produk..Dan sudah confrim ianya bagus kan?

Alhamdulillah, ceaseran kali kedua ni memang cepat pulih dengan bantuan vitamin zinc complex... kalau dah anak sulung dulu, lepas 5 bulan masih sakit lagi perut ni kalau pakai seluar..tang getah seluar kat pinggang nun, memang rasa nyeri je...tapi untuk anak kedua, lepas consume zinc complex selain set berpantang yang lain, after 3 week, boleh dah pakai seluar yang ketat sikit kat pinggang.. emmm, padahal perut ku ini sudah dibelah 2 kali..kalau ikut logik mesti lagilah lambat baiknya sebab sel sel tu dah putus 2 kali.. Tapi alhamdulillah lah, i'm happy with my confinement time ....

emm..alhamdulillah, allah pilih saya untuk mencuba produk shaklee..padahal saya ni bukan jenis percaya bulat bulat tentang produk..tapi lain dengan shaklee..

kalau berminat nak tahu produk produk shaklee...feel free untuk pm saya ye..kita story story

pengedar sah shaklee desaru johor

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...