Tuesday, October 1, 2013

Testimoni shaklee bukan rekaan semata - mata

Sejak dimasukkan ke dalam geng besar shaklee oleh master sifu saya, ramai yang berkongsi kebaikan yang mereka dapat melalui penggunaan sendiri..

*uh..penat tau nak scroll down dan baca  satu satu testimoni pengguna shaklee...

hakikatnya, semua testimoni tu bukan rekaan semata - mata untuk melakukan sesuatu produk..tapi lahir dari rasa puas hati lepas consume produk shaklee ni.. ye, its true..saya adalah salah seorang insan tegar pengguna shaklee sejak tahun 2011...kebanyakkan testimoni dalam blog ni semuanya tentang myself punya testimoni..ada juga testimoni dari kawan - kawan rapat saya yang beli shaklee dari saya..memang feedbacknya sangat bagus..

yelah, produk yang dah diuji dan diyakini kualitinya.  

"Shaklee melaburkan melebihi 12juta USD setahun untuk penyelidikan dan ujian makmal. Shaklee juga mempunyai lebih 150orang saintist dan lembaga penasihat terdiri daripada doktor, pensyarah,professor, saintis dari universiti terkemuka dunia. 

Sesetengah syarikat mendakwa mereka melakukan ujian klinikal sedangkan hakikatnya tidak pernah diuji kerana undang- undang tidak pun memerlukan mereka berbuat demikian tapi mereka mendakwa demikian hanya untuk melakukan produk mereka. Berbeza dengan Shaklee yang melaburkan berjuta - juta ringgit untuk melakukan ujian klinikal terhadap produk mereka . "

*zaman sekarang, ramai berpendidikan tinggi dan memilih supplement yang diyakini kualitinya .. bukan sekadar testimoni sahaja

penutup entry hari ni, supplement untuk cantik... cantik memang perkara yang di idami setiap wanita

cantik dengan vitamin

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...