Tuesday, October 1, 2013

Set syahdu Shaklee

emm..today nak share ngan anda semua testimonial salah seorang pengguna shaklee dengan set yang sangat syahdu iaitu ...
SET BREASTFEEDING SHAKLEE

kenapa ianya syahdu? sebab, saya juga consume set ini sepanjang menyusukan anak kedua saya liya zafirah...alhamdulillah.. syahdu tau...sebab zaman sebelum ni tak kenal set ni masa anak pertama..pastu anak sulung saya tak berjaya breastfeed 2 tahun..rasa sedih..sedih tak dapat beri yang terbaik pada anak sendiri dengan susu ibu..menyesal sangat...

personally, zaman sekarang ni saya rasa rugi mereka yang tak grab peluang menyusukan anak dengan susu ibu..sebab, kita semua dah didedahkan dengan kebaikan susu ibu..orang barat berlumba - lumba susukan anak mereka dengan susu ibu..jom kita contohi Nabi Muhammad yang disusui dengan susu ibu selama 2 tahun...

Ibu yang beragama islam, "Pilih susu ibu no 1 berbanding susu formula"

Testimoni ibu Norshafat macam sama dengan saya, supplement shaklee bukan saja membantu meningkatkan susu ibu, tapi memberi kesan baik pada anaknya...sama macam anak saya..  alhamdulillah dengan izin Allah, perkembangan anak saya memang sangat cepat


susu banyak dengan shaklee

*jangan lepaskan peluang sepanjang menyusukan anak kita dengan susu ibu ... ia hadir sekali sepanjang hidup.. tidak akan wujud 2 kali.. salurkan yang terbaik, bukan semasa mengandung sahaja..tapi teruskan sepanjang penyusuan ..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...