Tuesday, September 16, 2014

Herbal Blend memang betul membantu

Bila ramai yang kata herbal blend ni kalah goreng pisang panas .. dengan segala testimoni yang ada macam tsunami .. emmm, saya nak akui ..saya dah guna juga.. dan betullah herbal blend multipurpose cream ni memang bagus especially untuk kulit kering

pertama kali saya cuba cream herbal blend ni, masa kulit tapak kaki saya terkopek..aduuuhaiii, sakitnya bila bergesel dengan tile lantai ..macam tersiat - siat ..

*aduii, penat godeh handphone cari gambar yang saya snap masa kulit tapak kaki saya terkopek..tapi tak jumpa .. isk isk isk .. tsk

krim yang harganya cuma rm22 (jika anda menjadi ahli) ni kemudian saya bagi kat mak sebab kulit kaki mak pun pecah - pecah lama sangat kat bilik air... macam biasalah; mak tak cerita kat saya pun saya dah tahu mak kata bagus .. hi hi ...

mak : "lega lah kaki mak .." 
saya : itulah mak, cuma rm22 j krim ni
mak : iya? rm22 je ..
saya : haah mak

krim yang berharga hanya rm22 (jika anda menjadi ahli) ni telah diuji secara klinikal .. susah nak jumpa krim yang harganya sangat berbaloi padahal sebelum ia di pasarkan ia kena melalui pelbagai peringkat ujikaji klinikal untuk mengesahkan keberkesannya ..



Boleh dapatkan herbal blend multi-purpose cream dari saya
Pengedar Sah Shaklee Anda
Sms/whatsapp : 0137669176
Fb message : Secret of Supplement
Email : puteri.awam@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...