Wednesday, September 17, 2014

Pengerang saya datang

he he .. ini bukan ulasan movie 'KL aku datang' .. saya nak mewar - warkan jika anda tinggal di sekitar pengerang, saya boleh COD kan Shaklee untuk anda ..

Sepanjang saya menghantar vitamin Shaklee pada customer di Pengerang, saya pernah diajukan dengan masalah ni pada saya :

"boleh tak COD kan vitamin Shaklee untuk saya .. kat pengerang ni susah sikit nak terima barang kalau pos .. nak pergi JB jauh sangat..."

"tak pe .. jangan risau .. saya ada ready stok dan boleh COD kan untuk orang - orang Pengerang"

orang - orang pengerang dan kawasan sekitar, saya pengedar sah shaklee anda ..

ok letak gambar sikit .. supaya nanti anda boleh cam saya .. :-)
selalunya kami ber empat akan COD bersama - sama ..



Pengedar Sah Shaklee Anda
Sms/whatsapp : 0137669176
Fb message : Secret of Supplement
Email : puteri.awam@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...